۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
1396/12/05 هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری
هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری

 

این کنفرانس سه روزه با حضور 600 میهمان داخلی و شرکت‌کنندگانی از آلمان، هند، سنگال، بوسنی و هرزگوین، آمریکا و چین، در محل کارخانه ریسباف، ارزشمندترین یادگار میراث صنعتی شهر اصفهان توسط مؤسسه آموزش عالی دانش‌پژوهان پیشرو با همکاری وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راه شهرسازی استان اصفهان، شهرداری اصفهان و دانشگاه صنعتی دورتموند برگزار گردید.

هفتمین کنفرانس توسعه پایدار و عمران شهری در شش محور اصلی و با تمرکز بر موضوعات تخصصی از جمله معماری، شهرسازی، عمران، محیط زیست، صنعت، ساختمان، IT و حمل و نقل و ترافیک برگزار گردید.

رونمایی از کارخانه ریسباف به عنوان ارزشمندترین یادگار میراث صنعتی اصفهان برای رفاه و توسعه شهری، توسعه، بهسازی، بازسازی و بازآفرینی در مناطق و سکونتگاه‌ها و بافت‌های ناکارآمد از فعالیت‌های جانبی این کنفرانس است.

محور پیشنهادی و تخصصی این همایش، نقش بازآفرینی شهری در توسعه پایدار شهری با تمرکز بر مفهوم بازآفرینی به عنوان سیاستی جدی در زیر مجموعه‌های متولی همچون وزارت راه و شهرسازی و مدیریت شهری است .

در این کنفرانس وزیر محترم راه و شهرسازی، رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور، استاندار اصفهان، شهردار اصفهان، حضور و ایراد سخنرانی داشند. همچنین تعداد کثیری از مسئولان کشوری نظیر معاونان محترم وزیر راه و شهرسازی، مدیران کل راه و شهرسازی کشور، فرمانداران، شهرداران و مسئولان شهری استان اصفهان هم حضور داشته اند.

کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری به مدت سه روز تا 25 آذرماه در اصفهان ادامه یافت.

در حاشیه این کنفرانس وزیر محترم راه و شهرسازی، رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور، استاندار اصفهان از غرفه دستاوردهای مؤسسه آموزش عالی دانش‌پژوهان پیشرو دیدن کردند.

جوادیان دبیر کمیته سیاست‌گذاری و سرپرست مؤسسه آموزش عالی دانش‌پژوهان پیشرو در این کنفرانس اظهار کرد از 260 مقاله رسیده به این کنفرانس، 229 مقاله پذیرفته شده که مقالات برتر براساس داوری کمیته علمی در مجله علمی پژوهشی توسعه پایدار شهری به چاپ می‌رسد.

وی از برگزاری همزمان 4 نمایشگاه تخصصی به همراه تور بازدید از گنجینه ریسباف و ده کارگاه تخصصی در کنار هفتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری خبر داد و گفت: با تصمیمات گرفته شده دبیرخانه این کنفرانس امید است هشتمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری نیز بتواند به صورت موفق در بازآفرینی کارخانه ریسباف اصفهان نقش آفرینی کند

.
 
 
 
تعداد بازدید: 1848
امتيازدهي
ميانگين امتيازها:0 تعداد كل امتيازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
Powered by DorsaPortal