۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
پژوهش
سیزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری
 توسعه پایدار به عنوان حرکتی مؤثر در برابر ناملایمات دنیای مدرن و در راستای سامان دادن و امن و ایمن کردن دنیای آینده گام برمی‌ دارد. همانطور که در تعریف کمیسیون جهانی محیط زیست آمده است توسعه پایدار ضمن تأمین نیازهای نسل فعلی، نسل آینده را نیز در نظر دارد. در هرصورت، هدف آن ارتقای کیفیت زندگی انسانها بر روی زمین است و این امر از هماهنگی و همکاری شاخه‌های مختلف توسعه پایدار ازجمله توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و محیط زیستی به دست می‌ آید.
با شکوفایی اقتصادی و ریشه‌کنی فقر، انسان به آرامش، امنیت و سلامت اجتماعی دست می‌ یابد و می‌ توان آینده روشنی برای او پیش‌ بینی کرد اما رشد اقتصادی همراه با ازدیاد آلودگی ها و آلاینده‌ها آینده پرخطری است که محیط‌ زیست را تهدید می‌ کند و توسعه پایدار بدنبال راهکارهایی جهت کاهش و تعدیل این آشفتگی است. از سوی دیگر، رشد شهرنشینی و رسیدن به آمار حدود 70% جمعیت شهرنشین طی سالهای آینده، در قالب دخل و تصرفاتی که انسان بر سیمای زمین و به ویژه شهرها داشته، توجه و اهمیت توسعه پایدار در عمران شهری را گوشزد می کند. این وظیفه مهم بر عهده دانشگاه‌‌ها و مراکز آموزشی است تا با تعلیم و تربیت نیروهای کارآمد، نسلی دلسوز و پرتوان تربیت کنند و بتوانند با برخورد علمی کاستی‌ های توسعه برای آینده را پوشش دهند.
در راستای این امر مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو با تکیه بر تجربه دوازده دوره برگزاری کنفرانس ملی و بین المللی، «سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی توسعه پایدار و عمران شهری» را با همکاری دستگاه های اجرایی کشور و همچنین دانشگاه های داخلی و خارجی در تاریخ 23 تا 24 آذر ماه 1402 برگزار می نماید.
 
لذا، از تمامی علاقه مندان، پژوهشگران و اساتید گرامی دعوت نموده در این کنفرانس علمی شرکت نمایند و دستاوردهای پژوهشی خود را با سیزدهمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری به اشتراک گذارند.
 
 
  • دبیرخانه کنفرانس: اصفهان. بلوار کشاورز. چهارراه مفتح. مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • تلفن تماس: 19 - 37779914 (031) داخلی 307
  •  پست الکترونیک: sduc@daneshpajoohan.ac.ir
 
 
تاریخ:
1402/07/19
تعداد بازدید:
1469
منبع:
sduc13.daneshpajoohan.ac.ir
امتيازدهي
ميانگين امتيازها:0 تعداد كل امتيازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal