۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
پژوهش
فراخوان سی و هفتمین جشنواره بین المللی و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی
دستیابی به توسعه پایدار، کنترل تغییرات اقلیمی، امنیت آب و غذا، فناوری های نوظهور و گذر از اقتصاد وابسته به منابع فسیلی به اقتصاد دانش بنیان مهم ترین برنامه های توسعه قرن بیست و یکم است. سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران سی و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی را با توجه به برنامه جهانی توسعه پایدار و یافتن راه حل های قابل اجرا در مقابل چالش های اصلی برگزار می کند. 
جشنواره های بین المللی، نوآوری و فناوری و جوان خوارزمی سه رقابت علمی فناوری در عرصه پژوهش های بنیادی، طرح های کاربردی، توسعه ای، نوآوری و فناوری هستند که برنامه ریزی و اجرای آن همه ساله در فرآیندهای جداگانه در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران انجام می شود.
سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از تمام اساتید جوان، دانش پژوهان، دانشجویان، فناوران، شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان، صاحبان صنایع و ... دعوت به شرکت و ارایه طرح می نماید.
برای شرح مبسوط زمینه های علمی مورد پذیرش و گرایش های مرتبط به راهنمای شرکت در سی و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و دومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی در سامانه جامع جشنواره های خوارزمی به نشانی https://ka.irost.org مراجعه نمایید.
پس از مراحل ارزیابی و داوری طرح ها، برگزیدگان هر جشنواره در مراسمی با حضور ریاست محترم جمهوری مورد تقدیر می گیرند.
شایان ذکر است جشنواره های بین المللی و نوآوری و فناوری خوارزمی فاقد محدودیت سنی است.
مهلت ثبت نام الکترونیکی و ارسال طرح به دبیرخانه پایان مرداد ماه 1402 می باشد.
نشانی وبگاه جشنواره های خوارزمی: www.khwarizmi.ir
نشانی پست الکترونیکی: khwarizmi_javan@irost.org  و Khwarizm_intl@irost.org
 تلفکس: 021-56276345
نشانی: تهران، بزرگراه آزادگان(مسیر شمال به جنوب)، احمدآباد مستوفی، بعد از میدان پارسا، انتهای خیابان انقلاب، سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران. صندوق پستی: 33535111. کدپستی: 3313193685


 
 
تاریخ:
1402/05/08
تعداد بازدید:
1659
منبع:
امتيازدهي
ميانگين امتيازها:0 تعداد كل امتيازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal