۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
پژوهش
پنجمین جشنواره ملی کتاب و پایان نامه برتر توسعه پایدار شهری

مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو پس از اجرای موفق چهار دوره جشنواره ملی کتاب برتر توسعه پایدار شهری (تپش)، «پنجمین جشنواره ملی کتاب و پایان نامه برتر توسعه پایدار شهری» را به مناسبت روز قلم در 14 تیرماه 1402 برگزار می نماید.


ضرورت و اهمیت اجرای جشنواره

اهمیت ثبت و انتقال علوم، رویدادها، تجربیات و اکتشافات بشر را به این وا داشت که به سمت کتاب و کتابت روی آورد. لذا از قرن ها پیش تا کنون و بدون شک تا زمانهای آتی کتاب نقش اول را در فراهم آوردن زمینه پیشرفت انسان خواهد داشت.
این امر ما را ملزم می سازد که با توجه به استعدادهای علمی و تشویق دانشجویان در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی، مطابق فرمایش مقام معظم رهبری در منشور گام دوم انقلاب، موجبات توسعه فرهنگ و دانش را در مهم‌ترین پایگاه‌های علمی کشور فراهم آوریم. مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو با درک این مهم سعی در آن دارد که با برگزاری جشنواره کتاب برتر، هر ساله فعالان حوزه نشر کتب دانشجویی، مؤلفان و مترجمان را شناسایی نموده و با تقدیر و تشکر و معرفی آنان جویندگان علم را با این افراد آشنا نماید.

لذا از علاقه مندان این حوزه د رخواست می گردد آثار خود را حداکثر تا تاریخ 1402/03/25 به نشانی دبیرخانه به آدرس:  usdb5.daneshpajoohan.ac.ir ارسال نمایند.
 
آدرس دبیرخانه:
  • اصفهان، بلوار کشاورز، نبش چهارراه مفتح، مؤسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو
  • صندوق پستی: 816551475
  • تلفن تماس: 19 - 37779914 031- داخلی: 307
  • پست الکترونیک: usdb@daneshpajoohan.ac.ir
تاریخ:
1402/03/13
تعداد بازدید:
1330
منبع:
امتيازدهي
ميانگين امتيازها:0 تعداد كل امتيازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
Powered by DorsaPortal